• Visit Rebornbuddy
  • Visit Panda Profiles
  • Visit LLamamMagic
  • Druiden Gestaltwechsel

Discussion in 'Honorbuddy Support' started by DMRMcK, Sep 29, 2016.

1. DMRMcK

DMRMcK New Member

Trophy Points:
      1
      Druid Form Changing / Druiden Gestaltwechsel

English (I hope it's understandable):

Hi everybody!

I've got the following problem:
      When my druid kills a mob, he afterwards wants to change into flight form (or to mount up - doesn't matter), but he just stays in bear form and doesn't move anymore, just further trying to mount up.
      If my druid is in flight form and wants to gather a mining node, je doesn't quit flight form (or dismount) and just flies in front of the node and doesn't move any further. :(

I miss those times, these necessary form chaningings were made automatically (like you are in bear form, just clicking on the healing spell and automatically leaving bear form for casting the heal on you). :'(

I already searched the forum for a solution, but didn't find any. Maybe just oversee it? :confused:
      Would a CR maybe be helpful at this? If so, how can I select an other CR than Singular? Didn't find this option. :(
      If somebody has got a solution for this, I would very happy to be told about this.

Greetings.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Deutsch:

Tach zusammen!

Ich habe das Problem, dass mein Dudu (ein Bärchen), nachdem er ein Mob umgelegt hat, immer versucht in die Fluggestalt bzw. auf zu mounten ohne vorher wieder in die Menschengestalt zu gehen, wodurch er letztendlich nur ewig sinnfrei herumsteht bzw. bei Aktionen die ein Verlassen der Flugform erfordern nicht aus dieser heraus geht und dann sinnfrei vor dem Objekt herumfliegt und sich in beiden Fällen einfach nicht mehr weiter bewegt. :(

Ja, den Zeiten in denen erforderliche Wechsel in die "Menschengestalt" automatisch gingen trauere ich hinterher (als mann z.B. in Bärengestalt einfach auf nen Heal Spell klicken konnte, man automatisch die Bärengestalt verließ und das casten des Heals anfing) - hätte Blizz ruhig lassen können. :'(

Ich habe zwar bereits hier im Forum nach einer Lösung gesucht, bin allerdings auf nichts hilfreiches gestoßen. Vielleicht hab ich es auch einfach übersehen? :confused:
      Würde hier eine andere CR eventuell helfen? Falls ja, wo kann ich eine andere CR als die Singular auswählen? Habe keine entsprechende Option gefunden. :(
      Falls jemand hierfür eine Lösung hat würde ich mich sehr freuen, wenn er/sie mich daran teilhaben lässt.

Grüße.

Last edited: Sep 29, 2016
    2. Tony

Tony "The Bee" Staff Member Moderator

Trophy Points:
      113
    3. DMRMcK

DMRMcK New Member

Trophy Points:
      1
      log

Here's the log.

Attached Files:

4. Tony

Trophy Points:
      113
      have you tried a fresh Hb installation from scratch?

5. DMRMcK

DMRMcK New Member

Trophy Points:
      1
      New PC, so everything is freshly installed. HB just yesterday after a WoW and botting break for about 1,5 years. I used the .zip, not the installer.

6. Tony

Trophy Points:
      113
      pm me your Skype and we will teamviewer it

Share This Page