tjo jeg er da frisk nok det ville da v?re fedt at m?de med nogle hvor man kan tale WoW med og ikke blive fortalt at man lyder som man taler i tunger
Har i pr?vet den nye test HB, med paidplugins som eAuctions? I s? fald hvad syntes i om det. Jeg syntes faktisk at det er skidt, i hvert fald n?r folk misbruger det til at voldtage hele auction house. Brug det med omtanke, jeg t?ver ikke med at sende reports afsted og kender mange bottere med samme syn p? det.
Ved det ikke, jeg kan nu bedst lide at styre min auctions selv, da der er en risiko for den fucker up. Har ikke l?st s? detaljeret omkring den, men jeg har en decideret bank char, s? hvis den skulle virke skulle den f?rst logge ud, logge ind p? bank char, s?tte ting p? ah og logge ud igen, for at g? tilbage at farme. S? kan jeg nu godt bruge de 10-15 min. det nu tager at g?re det manuelt
Jeg har aldrig brugt nogle plugins til at styre AH.. Har gjort det manuelt siden de tidlige glider-dage.. Det virker for mig, s? der er sgu ingen grund til at ?ndre p? det
tja det har du s? ret i men det er jo stort set det samme med bots du kunne grinde herbs/ores men du gidder ikke du kunne manualt bruge AH men hvofor dog det hvis du er p? arbejde/skole/ude med venner
ja klovn vi keder os alle hell jeg har enda k?bt fler spil en jeg normalt g?r for at bruge den tid f?r cata...btw nu hvor vi snakker om cata hvad er jeres plan for cata relese jeg har t?nkt mig at k?be 3 pizzaer masser af sprite og snacks og side med min guildis og game i 24 timer
Jeg tror jeg skal bestille 7 pizzaer og skal til tyskland og hente 10 kasser cola og s? skal jeg spille til jeg besvimer
hehe tror jeg vi alle g?r kommer desv?rre ikke til selv at spille f?r p? l?rdag dumme skole og dumme ekesame
av, det lyder sku kedeligt skal f?rst ha overst?et arbejde, og s? skal det lige k?bes inden jeg kan spille
CATACLYSME!!!! W00T!!! mand! jeg kan ikke vendte! jeg skal bare side og game 24hr med snacks og guildies mand det bliver s? fucking fedt!kun 27 timer tilbage!!
jo selvf, har da ikk lavet andet.. har bottet alt for l?nge til at huske hvordan man spiller "by hand"