Troede sku ikke der var en dansk topic! Love til os danskere! svar p? de 2 sp?rgsm?l: PvE og Vestfyen. S? har jeg osse et sp?rgsm?l til alle med GB: Sys I at det er det v?rd at k?be GB lifetime? jeg overvejer det st?rkt! Og er jeg den eneste der sys det er cool at Tony kan bruge google overs?tter og skrive hej p? vores topic? AWESOME
Alts? jeg startede med HB, men eftersom jeg ikke har brug for 5 sessions, s? kunne jeg liges? godt k?be en lifetime s? jeg fik 3 sessions samt GB oven i hatten S? ja, vil sige at det er det v?rd. EDIT: Kbh her forresten
jammen hej da taastrup her ogs? ja for satan! k?b lifetime! jeg bruger min GB ca 5-6 timer om dagen hverdag og fuck hvor jeg elsker GB lifetime ogs? jeg botter p? pvp pga hvis en person kan nakke min bot of min bot k?mper tilbage s? ser der mindre botte agtigt ud
Det er her Bossland efter 50 pm's p? en dag, hvor alle skriver: HVOR BLIR HB AF!? http://www.youtube.com/watch?v=fRibKtP1mGo&feature=related
Jeg har en lock lvl 56, og jeg er g?et d?d pga HB ikke er her. Den har ellers klaret fra lvl 1-56! men AV weekend s? jeg skal nok pr?ve selv
Hehe. Har en lvl 76 paladin, men jeg kan slet ikke f? taget mit sammen til at handlevel den Gl?der mig helt til weekenden, pvp er noget sjovere end at lave quests
Jeg beholder dem Aimede p? at f? alle classes i 80 inden cata, men s? kom 4.0.1 :S, har sham, druid, dk, og s? pala og mage i 60 som twinks Hvad med dig?
Har en 80 shaman, 80 DK, 80 warrior og s? min paladin som er lvl 76 og s? har jeg nogen lvl 60 rundt omkring p? de forskellige realms.