Ben er zowiezo even mee gekapt, kost me verdomme meer tijd om dat ding in leven en goeie config te houden dan handleveling.
ja agh ja beta's he, en de stable version is nou ook niet bepaald denderend. met hb 1 heb ik mijn hunter gewoon 4 dagen laten levelen terwijl ik 4 dagen vakantie had, hij had food alles repairs alles was geregeld en hoefde er geen minuut naar om te kijken, ik keek alleen op mijn armory op iphone om te zien welke lvl hij was, en toen ik terug was was hij lvl 68
alle jesus, ik heb um gister us ff aan laten staan. Warlock van level 23, is van half 1 snachts tot 4 uur (crash) in het totaal 55 keer dood gegaan. Dit gaat echt nergens over >< zal maar us aan een eigen leveling profiel beginnen want level 20->30 geeft altijd gezeik.
Heb nu zelf de warlock cc geupdate en profiel aangepast, 300 kills 0 deaths. Pff eindelijk loopt ut weer een beetje.
ik zit beetje rond de kijken en zoals ik zei mensen worden gebanned, dus zie daar ~! I was right!, denk dat er wel wat meer zullen volgen
Ach iedereen is wel een beetje bang gebanned te worden maar het gaat vaker goed dan fout. Als je veel om je aacount geeft moet je het gewoon niet doen. Verstand van scripten is niet bijzonder nodig. Gezond verstand en logisch nadenken wel.
lekker die hitte gold, ik ben pik donker(was al getint!) maar heerlijk en lekker plakweer is het weer eens in nederland en dan nog eens dat die robbe even een balletje erin schiet mooi toch
OMG... zo veel botting "hero's" zoals the allmighty panyama zijn nederlands? en idd, het is weer super weer!
Panyama, nog steeds inactief of ben je weer tip top ? Wou je nog een Request sturen maar, las je post van paar dagen gelden
paul de octopus, voorspelt toch werkelijk anders... eerlijk gezegd voel ik me ook een beetje slecht bij de finale dus ik denk dat het net 1-0 of 2-1 wordt voor spanje. zo niet dan spring ik uit me naad, eet ik een dode muis, harpoon ik een vis uit m'n vijver, en ga ik 20 rondjes rond mijn stad rennen, en morgen meteen op vakantie!
Heeft er al iemand een oplossing voor de vendor bug gevonden? Mijn char gaat met geen mogelijkheid naar de vendor. Heb herb+mining+looting uitgezet voor nu, maar dat is niet echt een goede oplossing =/
waarom krijg ik al die paarde gezeik over me heen over profielen! ik verkoop iemand een profiel, steek hier al m'n tijd in maak hem zelfs fool proof en dan nog charge back op paypal maken verdomme.
ja hoe dan? het is prive gebeurd en tony zegt al dat GB team en ik individu zijn en dus niets met elkaar zullen regelen.