Hmmmm... bel paypal. zeg dat jij gewoon hebt gedaan wat hij wilde en dat hij het voor niks heeft terug gehaalt. Zeg dat jij iets hebt gekocht en gewoon opgestuurt en dat hij jou heeft gescammed. Owja, en voortan als cadeau laten versturen
hoezo als gift? kan je dat niet chargebacken? ik heb ook screenshots gemaakt van zijn pms en bij paypal neer gelegd hopelijk is het in mijn voordeel, want vindt dit echt belachelijk en heb meteen geen zin om profielen meer te maken voor niemand minder als mezelf. zelfs nog mensen die posten in dat topic dat mensen die betaling vragen voor profilen stom zijn, ik bedoel care als je iets ervoor vraagt? ander gaat er niet dood aan.
ben ik blij dat wij nederlands niet zeuren^^, wat een gedoe om profielen, bots, mensen, ze lijken wel kinderen. Ik ben maffe, krijg er bekant hoofdpijn van, van dat geouwehoer en het gaat maar door en door en...later!
Wel lullig idd. dat jij er moeite voor doet, die persoon een afspraak met je maakt en daarna zijn afspraak niet nakomt. Op die manier zou ik er ook weinig trek in hebben... Maar gelukkig zijn er genoeg happy users die je hopelijk motiveren om wel bezig te blijven
haha je liet me wel even flink lachen voor het slapen gaan, maar goed ik zie wel of ik profielen wil posten
Precies! Met cryptische, nederlandse omschrijvingen als link zodat alleen wij hollanders de boel snappen 8)
Op verzoek van Panyama heb ik KingJumper herschreven naar de huidige HB versie (1.9.5.3). Deze is herschreven, want de oude deed niks meer, en de simpele update manier werkte ook niet. Dus heb ik de boel opnieuw gedaan naar mijn disenchant plugin structuur. En dat heeft geholpen. Mocht je deze plugin vroeger gebruikt hebben, dan kan dat nu weer. GreetzZz, Liquid.
omdat meneer liquid te bescheiden is, hij is tenslotte herschreven, heb ik het vernoemd naar hem en teksten vervangen! JumpAtor 2.0: [JumpAtor]:I'd like to jump now! [JumpAtor]:Jumping makes me happy! Als hij springt komen in de main log window 2 teksten omhoog, gekleurd als donkerrood.
BORING! profielen gebouwt exalted met hoop factions 2 mill gold en eet nu uit m'n neus omdat die verdomme liquidator er niet is