Met complete stappen van Zygor 0.o? Quest Profile ? Wauw als dat werkt , zou dat m'n eerste betaalde profiel worden. M'n main is warlock, m'n warrior vind ik maar een slap aftreksel klote rage ... shaman word me main in cata als je profiel dan al uit is overweeg ik een druid te maken
Je Wintergrasp Profiel op je site, is dat ongeveer hetzelfde als die van Tony & Merciless ? Want dan heeft hetniet echt veel zin om het te kopen
ik maak mijn eigen profielen, en gebruik zelde public profiles, dus kan niet zeggen dat hij op die van tony of merciless lijkt. Daarbij komt wel kijken dat mijn bags elke run aardig vol zitten Ik ga de prijs beetje laten zaken voor profielen, alle 1-80 worden totaal 60, maar als discount 50 usd binnenkort. en meeste profielen 5-10usd.
Okey, nahja ik vind het nog steeds duur , maar hoe lang is een run dan ongeveer. Ik farm 20/ uur per dag 10 uur Mining 10 uur Herbalism. Gebruik 4x Herb/Mining Bag met 32 Slots. Maak me niet zo druk met ban , aangezien ik wel goed gegeared ben en mensen op mijn server zullen dan het niet zo erg vinden Tony's Profiel werkt vlekkeloos & the Safe profile werkt ook wel goed, maar geloof dat er meer farmers op m'n server zijn waardoor ik minder nodes krijg
ik krijg ook minder nodes met de publieke profielen omdat alles leeg wordt gezogen! Iedereen vindt wel iets te duur, maar wat vinden jullie wel een goede prijs bv voor een 1-80? en kom niet aankakken met het hollandse, Niets!
Haha, ik begrijp dat je er veel moeite in stopt, maar ff terug naar m'n pirox tijd ;P 1-60 Maybe €20,- 1-80 Maybe €35,- ///Maar ik weet niet of je nou Quest Profiles of Grind Profiles bedoeld~want dan zijn de prijzen anders Ja Kijk iedereen op het forum hier loopt te lullen profielen maken is easy maak zelf enzow, en als dat dus zo is is het lastig je voor te stellen 60$ te betalen. Terwijl de meeste hier al €80,- kwijt zijn.Wat wel meer klanten zou trekken is, dat ze levenslang updates krijgen van dat profiel ofzo, weetje Gegarandeerd Tevreden xD.
dit zijn grind profielen, quest zal altijd meer kosten maar dit spreekt voor zich. de klanten krijgen ook garantie, als er een update is of een fout wordt die direct aangepast en verzonden, stomme is dat mensen er nooit om vragen! trouwens 20+35 = 55, = meer als 1-80 voor 60 usd. 60 usd = geen 60 euro. 60 usd = 45 euro ongeveer.
Ja ik gaf prijs voor Quest Profiel ;P en ik had geen probleem Usd & Euro te onderscheiden Dat 60$ had ik ergens opgemaakt uit een eerdere post van je , vandaar.
je wilt wel erg weinig betalen voor quest profiel^^, ik denk dat velen op het forum maar eens een werkend quest profiel moeten maken zonder fouten erin, en dan spreek ik ze wel over 2-3 maanden
Haha, als jij een filmpje kan maken of iets in die richting, wat mij laat zien dat het quest profiel zonder problemen loopt, zou ik het mischien overwegen. Voor nu elke public profile dat ik gebruik in quest mode loopt simpelweg te grinden...
ja iedereen probeert er nu mee te kloten, wat overigens wel goed is want zo leert iedereen teminste hoe een profiel in elkaar zit. Maar! velen maken hem half af, editen iets niet goed, bot leest het en ziet fouten en gaat lekker grinden!... In mijn profielen heb ik erg veel comments en stukjes geschreven zodat mensen het kunnen aanpassen en alles is duidelijk opgestelt.
Nee hoor, die zogenaamde private profiles komen dan gewoon op internet te staan waar iedereen ze gratis kan downloaden
is niet iets speciaals iedereen ken een profile bouwen met de profile maker ik heb zygor guide ook alleen ik gebruik de profile van forum geen tijd om dat te maken