prettig feesten iedereen! Weet iemand toevallig een werkende paladin cc voor pvp? Die van 'Mord' gaat prima, behalve dat mijn character mounted niemand selecteert en dus niet attacked. Niet mounted rondlopen zorgt voor erg veel argwaan qua botreport. Had skiwarlock op m'n warlock en die deed alles super!
Ik bot met FPSware paladin atm. Loopt heel lekker en prima af te stellen op holy power/meerdere targets etc
Wel ik ben hier al bijna een jaar op deze coole bott, To Thanks Bossland. Mensen die hun pc ook voor iets anders gebruiken u bent welkom ! WOW Bot for PVP Leveling Gathering - Gatherbuddy & Honorbuddy Forums Groeten David.
zozo mensen 2011 een mooie tijd om te botten, maak er een geniale jaar van en bot to the fullest, soon ook wat changes van mijn kant! hoop dat jullie natuurlijk ook blijven botten
Hi peepz, Leuk te zien dat er aardig wat nlers zijn hier nadat glider+pather down ging veel bots geprobeerd maar allemaal troep nu een tijdje met hb aan het spelen en dit komt zeer zeker op het zelfde neer, een top bot dus net wat ik weer zocht . Als er nog mensen zijn die een leuk team willen maken om profiles te maken hoor ik het graag met name questing profiles. greetz
Ohhai, Zo veel Nederlanders op fora tegenwoordig, leuk om te zien. Bot nu al een paar jaar (sinds begin TBC) en ben daar over het algemeen heel lui in. In plaats van profiles doe ik SEO (Ehm, ja, zoek het op als je wilt weten wat het is.) voor de site. Verder doe ik vrij weinig. Cheers, Stefan
wordt je toch gewoon moe van dat gezeik op het forum, dit wil ik en anders rip je me.... Jij MOET releasen want anders, Ik betaal hiervoor dus eis! grote userbase = noobuserbase! Gaat weer helemaal nergens over!
Mensen intressse in Auto Angler Fishing profiles? Ga er vandaag een aantal maken voor het levelen van fishing + voor het Farmen van Fishing.
hmmhmm moet zeggen auto angler is wel tof om te gebruiken leuk profielen ervoor te maken. ik zal kijken wanneer ze flawless zijn.
Wat voor voordelen heeft zon profiel? Zoekt HB de fishing pools op ofzo? Ik gebruik Mrfishit nu en sta op verschillende plekken in twilight highlands. Lijkt me niet dat zon profiel de vangst verbetert als hij rondloopt.
je fisht pools only, maar ik heb gemerkt dat het soms nog best buggy kan zijn, denk dat ik dus even wacht met het releasen ervan.