lvl 85 priest - Ilevel 360 pvp // Ilevel 350 pve epic fly etc lvl 85 pala - 150k HP unbuffed epic fly etc lvl 85 mage - AH gear // dure trinkets epic fly etc lvl 78 hunt - crap gear // epic fly etc trouwens voor 3 flessen denk ik ; zit namelijk nog 3 maanden playtime op ( en heb nog gesealede gamecard )
Hoeveel kost een fles van dat spul? XD Stuur ff een maitlje met je msn ofzo naar info@mbuurman.nl, ik ben wel ge?nteresseerd
liter is geloof ik 28 euro, laat maar wat weten boiis! En wow wordt 3 flessen jack ; zit nog 5 maanden playtime op !
Yeps en dan ben ik van wow verlost Maar aanbieding geld nog steeds, heb nog niks gehoord van beide gasten!
Trouwens kan in Rotterdam omstreken live getrade worden en eventueel in Noord brabant en omstreken ( werk ) ; OF eventueel op the Party 2011 te Eindhoven ( 22 tot 24 april ) Greets. ( en voor twijfels over vertrouwen, je krijgt secret question antwoord erbij en alle serials, dus je kan het volledige account op je eigen mail zetten )
Hoi, kan iemand mij helpen Honorbuddy juist in te stellen voor Archaeology farming? Ben momenteel een beetje clueless, enige wat ik doe is een cc instellen en HB aanzetten momenteel. Een link naar een guide hoe ik alles correct instel of een beetje uitleg zou fijn zijn, ik zie namelijk alleen maar guides over hoe ik andere professions farm. Ik heb een 85 Rogue, gebruik de Shadowstrike4 CC, hij vliegt gewoon naar de archeology find, maar doet dan vervolgens raar =X
Ik ben er al uit, blijkbaar waren mijn verachtingspatronen anders xD. Hij download en laad blijkbaar meshes vandaar dat hij fftjes stilstaat. Ik gebruik normaal gesproken Pirox's Pvptool en daarmee wandelt je character gewoon in't richting dat je survey wijst. Bij HB heb je blijkbaar preset coords waar hij denkt dat het is, dus leek het alsof hij af en toe de verkeerde kant op liep xD Alles werkt gewoon goed gelukkig
ik heb ook pirox maar ik vindt het helemaal niets het instellen en zo, zo iets moet toch veel makkelijker zijn dan de tijd van je spels en zo, ik gebruik hem alleen nog voor het vissen
Weet er iemand of Archaeology BOT in HB2 Mobs killed? Hij lijkt dit niet te doen, zo te zien. Ah, heeeeey by the way! Info: Botting since '09 Once upon a time there was this program.. I used it and it made my Char go like 300% speed.. The next day a GM said: Are you hacking? As I replied: Nah I'm just fast. xD
Dat weet je toch... Zeker als jij je smoelwerk hier weer laat zien. Dan rent iedereen weer gillend alle kanten op