Goede avond Ik kan het wel vragen aan die andere gasten maar vraag het liever eerst aan de Nederlanders zelf Hebben jullie een contacten aan waar ik me goud kan verkopen voor een redelijke prijs? Mocht je het liever priv? houden dan kan je uiteraard me ook een Private message sturen. Zou zeer dankbaar zijn voor een tip Groetjes
Nogmaals vraagje; hadden jullie een interessante contact waar jullie goud aan verkopen? Of doen jullie daat ook enkel via de chinezen die het voor 0.25-0.30/1k inkopen? Ik zou graag advies willen hebben waart ik het goud het beste kan verkopen, mochten jullie nog interressante links hebben om te delen, graag
En het is weer een dooie boel hier Altijd van die momenten waarop de boel hier inkakt Wie leven er nog, en wie kunnen we afschrijven ^^
Jah, zat te zoeken, maar na 5 pagina's had ik 'm nog niet gevonden. Dus effies in mijn eigen posts zoeken en tadaa, op pagina 17 :S stond ie. Effies posten en we staan weer op de eerste pagina
mooi toch! Ik leef nog alleen helaas wat inactief, heb paar maanden ziekenhuis patient mogen spelen! weinig tot niets kunnen doen in WoW. Speel ook sinds kort Tera voor m'n vriendin, dus dat word leuk twee games onderhouden wanneer ik weer aan WoW begin.
Dat verklaard de afwezigheid in Skype dan Welkom terug in het land der debielen broeder ^^ Hoop dat het wel een positief resultaat heeft gehad en dat je wat verder bent op de ladder van genezing
muah, bijna geen diploma halen, issues en bewijzen tegenover school, klasgenoten die 6+ jaar jonger zijn en het niet kunnen begrijpen of begrip tonen dus...
ja dat verbaast mij ook. wat zijn we toch luie mensen ^^ en dan zeggen we altijd dat antiliaanen lui zijn! ^^
Ik ben weer terug nu van weg geweest! Sorry voor mensen die mijn support nodig hadden, wel leuk weer terug te zijn!