Nee, ik woon om redenen niet meer in Nederland, maar in het buitenland. Op een eiland om precies te zijn, dus aan de ene kant de zee en aan de andere kant het natuurgebied waartussen ik woon. Zie een aantal posts terug, ik had zowel de druid als hunter plugin aangepast (of ze werken is een 2e). De hunter is voor het voederen en revive van je pet. De druid is voor travelform in plaats van mount. Laat even weten of ze werken ^^
tjonge, ben kapot en kom thuis na 2 dagen geen tijd gehad te hebben voor wow, en prepaid was op en was dc-ed jammer! hunter was net zo goed bezig!
Ga weer over de grens heen voor onbekende tijd (kan zijn dat ik morgen terug ben, kan zijn dat het volgende week weer is). Had de bots lopen in Nederland voor Honor farming en mining, helaas moet weer even stoppen. Veel plezier allemaal, Liquid. ps Deden die plugins het Panyama voor de hunter en druid?
ze deden het prima, nogmaals bedankt! maar als ik vragen mag waarom woon je niet meer in NL en wat voor baan heb je eigenlijk?
Geen topgeheim, maar het hoeft ook niet aan de grote klok gehangen te worden. Iemand die nu met bots bezig is (als in dat mag dus niet), en een aantal jaren terug denkt (rond 2005/2006) en 1+1 kan optellen weet genoeg. Panyama had maar 1 hint nodig en dat ben ik.
sorry maar ik ben hier niet om informatie door te loodsen, als je zijn naam of wat over hem wilt weten ben je bij mij aan verkeerde adres
je bent wel erg veel in nederland! en kennelijk vandaag vlakbij mij aangezien ik in spijkenisse woon kom je langs hoogvliet en spijkenisse
jups. ik ga over de botlekbrug straks en passeer ook de mac aan de A15 tegenover de shell. morgen naar duitsland. vanmorgen in belgie.
werk ongeveer 200-250 uur in 3 weken. dan 3 weken vrij. duurt ongeveer 7 uurtjes om thuis te komen met de personenauto, als ik alle regels aan mijn laars lap (wat ik ook meestal doe, zeker in holland).