Ah, h?rligt. Jag t?nkte starta en "Swedish topic" men t?nkte att det inte var s? m?nga h?r. H?rligt me lite svenskt folk! VA FALLS!? ?r den ber?mda (inom mmo undergroundv?rlden) skaparen av Mr.Fishit svensk?! EDIT: G?r icke att skinna med GB. EDIT2: Jag fick k?rkort igen f?rra onsdagen, och har tittat lite p? olika alternativ. Jag ?r faktiskt intresserad m?ste ha en bil ?ver sommaren s? man kan dra n?gonstans med min lilla familj p? semestern. 3: Varf?r blir jag inte f?rv?nad ?ver att Tony kan snacka svenska?
vill k?pa GB men om jag skickar pengar till paypal hur l?ngt tid tar det innan jag ser pengarna d?r? och n?r jag betalar f?r mitt GB kan jag anv?nda det direkt?
Hur menar du med skicka? Du l?nkar ditt bankkort visa eller mastercard (du m?ste kunna handla p? internet med kortet) till paypal och s? betalar du direkt fr?n kortet. Om du ska skicka pengarna till paypal fr?n ditt lokala bankkontor(har aldrig gjort det sj?lv) s? tar det l?ngre tid. Jag har f?r mig att bossland m?ste "accepta" dig, men jag ?r inte helt 100 p? det.
Ja, det kan man v?ll? dom skryter ju om att den kan g?ra alla proffesions s? det kan den v?ll f?rmodligen
Jo det e han ja la ut bilen p? blocket va en som k?pte den dan efter typ grattis till k?rkortet btw. m?ste va h?rligt gl?mmer aldrig n?r jag klarade det, blev s? glad att ja b?rja skaka typ
Kan ni hj?lpa mig innan jag sl?r s?nder min j?vla dator j?vel!!!!!! N?r jag ska ?ppna Hb s? kommer de en Ruta d?r det st?r "Det gick inte att initiera programme korrekt (oxc0000135). Klicka p? OK f?r att avsluta programmt." Varf?r kommer jag inte in p? honorbuddy varf?r kan jag inte starta de!?
Ja du, man sitter juh inne 9 timmar om dagen men annars ?r det bra Hoppas p? v?rme till helgen iaf! Kanske blir en ?l eller fler d?
Alla svenskar ?r ju n?rdar.. s? vad hade men f?rv?ntat sig ? Hela internet kryllar ju som en myrstack av svenskar