Inte mycket. Jag f?rol?mpande PanYama, och han mig tr?g online ?vers?ttare, f?rorenande ditt land ?mne
M?ste bara fr?ga n?gra grejjer Nesox, du ?r svensk right ? Bossland skrev i en kommentar att han sitter bakom Nesox och Main och ser er arbeta, ?kte du allts? ?ver till tyskland f?r att hj?lpa till d? eller ?r jag HELT ute och yrar ? Tony ?r du svensk eller kan du bara svenska ? Eller ?r det bara lite fulande med google translate kanske ?
Inget nytt om HB. Fortfarande v?ntar p? en release. Kanske idag (fredag) Jag visste Nesox var svensk. Jag kommer ih?g behandlingen som n?gonstans p? ett annat forum. Inte har n?got emot PanYama. Han beh?ver bara lite k?rlek och uppm?rksamhet och allt blir bra. (och Ja, vi anv?nder ?vers?ttaren: D)
Hall? ?nnu en svensk h?r. ?r en gammal glider anv?ndare som b?rjat med WoW igen. Nyligen skaffat mig HB lifetime men inte hunnit testa det ?nnu
I know.. I have not met a single translator that would do it's job the way humans would do. But it's a nice tool to get the general idea I guess. Now I leave you to your language topic, instead of joking around in a language I only know a bit
(Text udragen fr?n Skatteverkets hemsida) "Skatteverket anser vidare att en deltagare som, utan att bedriva n?ringsverksamhet, sj?lvst?ndigt och med viss varaktighet oms?tter elektroniska tj?nster f?r mer ?n 30 000 kr, bedriver en verksamhet som ?r yrkesm?ssig enligt 4 kap. 1 ? f?rsta stycket 2 ML." Menar detta att jag f?r s?lja wow guld f?r sammanlagt 30 000 kronor per ?r utan att driva det igenom ett f?retag ?
Ist?llet f?r att ge ett omoget svar s? kan du svara p? fr?gan. Att s?lja f?r 30 tusen p? ett ?r ?r inte s?rskilt sv?rt om man bottar med 10 account.